Król Julian ze znajomym symbolem

Jakoś specjalnie nie chciałem poruszać tego tematu, ale teraz mnie naszło i opiszę. Sam nie wiem, jak do tego podejść. Z jednej strony to śmieszne, co mi się wydaje, a z drugiej uważam, że ukazanie symbolu w taki perfidny sposób nie było przypadkowe.

Mianowicie z miesiąc, dwa temu ujrzałem plakat promujący Madagaskar 3 z królem Julianem na piłce i trzymającym szalikiem z Polską flagą ‚Go Poland’ – oczywiście odnosiło się to do rozpoczynającego się u nas i na Ukrainie Euro. Jednak to co przykuło moją uwagę bardziej, był odwrócony trójkąt z wszystkowidzącym okiem po środku, tuż nad Polską flagą. Wrzuciłem więc zdjęcie na kilka portali, ale nikt się nie odezwał, nikt tego nawet nie skomentował – ot dla śmiechu – nic.

Nie mniej jednak ostatnio pojawił się nawet fan page ‚Król Julian’, który zapewne ma promować nowy film, ale jedno mnie dalej zastanawia dobitnie. Dlaczego nikt nie zwrócił przez taki czas na to uwagi? Dlaczego tak naprawdę w sieci nawet strony konspiracyjne nic o tym nie wspominały mimo, że plakaty promujące film z takim wizerunkiem są już porozwieszane w wielu miastach?

Pragnę nadmienić, że pióropusz Juliana zwykle wyglądał zupełnie inaczej. Tym razem mamy takie perfidne odniesienie, jak mniemam do Iluminatów. Mogę tutaj jedynie spekulować, co to oznacza.

To, co nurtuje mnie najbardziej to to, że 100% grafik nie mógł się pomylić, tworząc taką grafikę. Co więcej, były prawdopodobnie dwie różne wersje. Ten trójkąt wygląda co najmniej jak wielka, wypalona rysa na pięknej karoserii nowego samochodu. Dlaczego nikt na to nie zwraca uwagi?

Dlaczego więc, w 3 odsłonie Madagaskaru Julian ma zupełnie co innego na głowie? Całość dobrze widać, na poniższym fotomontażu.

Skomentuj

